MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)

Frenzie

Wednesday, December 22, 2010

Pencarian Blogger Peramah 2011

Assalamualaikum semua (^_^)

huhu..hari aku kena tag lagi...kali nie dari Cik Mimie...huhu..
nak tahu tak..dia kata aku peramah siot...huhu..yeke..heee..segan i tau..hahaha..
thanks yer Cik Mimie..(^_^)

Ok..back to the tag..
Pencarian nie dijalankan oleh ahsfantasy24.com...
macam biasa la..mesti ada syarat yer kan3...
kalau korang nak tahu...
klik la kt bawah nie..


Ahsfantasy24 kini sedang mencari blog blogger peramah untuk dimuatkan ke dalam list blog blogger peramah sesi 2011. Ayuh membantu ashfantasy24 untuk mengesan tidak kira blogger lama ataupun baru, asalkan tidak sombong. Saya akan menjemput semua follower saya dan juga mereka yang tahu tentang pencarian ini menyertainya. Hargai sekiranya anda dijemput untuk menyertai pencarian ini kerana anda juga telah dilihat sebagai blogger yang peramah.

Aku tag dieorang nie...


haaa..korang yang kena tag nie..bagi aku korang dikategori kan peramah giler ar..kt blog aku nie yek..
thanks..(^_^)
yang sorang budak tu jer..Una..peramah...tapi garang..haha..

12 comments:

Fxysche Nas said...

aww...
sy peramah ye? #^_^#
actually xtaw ape bnde tag2 ne..
=(
kalo nk sorok keperamahan senyap2 dlm hti je bole?
=D hehe

ajiem said...

yup..cik peramah..hihi..

ooo..tak biase yek tag2 nie..ptut ar..

ok2..xpe2...leh simpan snyp2..hihi..

(^_^)

eira said...

dah buat dah,,
ade entri pasal ajim skali huhu
:DD

ajiem said...

ooo..dak pemalu pon wat jgk...hehe..
dh bce..(^_^)..heee..

Cik Mimie said...

hahaha..toce2, mention nama cik mimie kt sini..sgt2 terharu..^_^

una said...

helo kamu.. saya garang... tapi saya chumil amat..
kakak erna ada x?? eh2..
ernie kot..
hahaha..
kantoi~~~ booooo

ajiem said...

mimie: heee...terharu yek..huhu..
thnks tag ajim (^_^)

ajiem said...

helo dak kcik...
yup..kaum garang amat..
chumil amat jgk ka?..mmm..
jap2... mcm x caye..kne tgok gambr una sejam kot..


haaaa...yup..leh la ketegori chumil..hihi..

wah..siot yer dak kcik..
mcmne die leh tau nie...
ptutla die add ajim..
kantoi suda..huhu...malu i tau..

- zuriey - said...

congrates!

ajiem said...

Thanks Zuriey..

una said...

balik tidur r~~~ nak cover plak~~ bOoOoOooO huhuhu..=p chomil?? gedebush!!!! tampar sj2 ja senget nnt

ajiem said...

haha... nnt2 ar tido yer..x best ar tdo awl2..heeee..

wah...nk tampar ajim plak..
ermmm..x ksian kt ajim ker?..huhu..