MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)

Frenzie

Monday, December 27, 2010

Malaysia buleh..huhu | Part 4

Assalamualaikum semua (^_^)

Syukur Alhamdulillah..semalam adalah hari yang mengembirakan bukan sahaja bagi aku..
malah seluruh rakyat Malaysia..

pasal pe yek?..
tak kan tak tahu kot...isyh..
heeee..

pasal nie la...


haa..
yeahh..Malaysia berjaya menumpaskan Indonesia yang selama ini sangat angkuh di bumi mereka..

Segagah-gagah Garuda terbang, akhirnya mudah dibaham Harimau.

aku sebagai salah seorang penyokong yang menyaksikan perlawanan pada malam tu..
fuh..sangat berbangga dengan semangat anak2 muda..
mereka seperti tiada perasaan takut atau gentar dengan pihak lawan..
ini lah semangat yang rakyat Malaysia nanti nantikan..

disini aku tak nak la cerita mengenai corak permainan mereka..
kerana aku pasti ramai yang menyaksikan kehebatan mereka...

Sebagai rakyat Malaysia..
aku harap mereka dapat mengekalkan momentum persembahan mereka pada perlawanan sambungan yang bakal diadakan di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, Indonesia..

disamping itu..aku nak selitkan gambar2 aku ketika berada di Stadium...huhu..
terbaik ar..!! Rugi oo sape tak pegi..(^_^)







Ribuan Peminat Bola Sepak Malaysia..

Rasa macam nak pegi Indon jer...haha..
tapi takut pulak...heee...

ALL THE BEST TO MALAYSIA FOOTBALL TEAM..!!!!

MALAYSIA BOLEH!!!

13 comments:

nub said...

tahniah malaysia!!!!!

yahahaha

ajiem said...

yeahhh!! hope we can get our first asean cup..

amira zakiah said...

okay....YEAHHHHH!harap2 laa menang nanti

ajiem said...

yup..amin..

TiMmiE said...

nk g indon kn pk 80000 kali kot.. diorg xsopan cam rkyt msia

ajiem said...

yup..btul2..ade back up polis skali pon x knpem safe...kn3..

rakyat malaysia lebih sopan dr indonesia..yeah!!!

ANATI SOKI said...

walaeeH!!! g tgk kat stadium!! smgt giler dooowh!!!! mesti puas giler bila susah g tgk kt stdium pastu dpt plak malaysia mnng kan? hehehehe.. nice one! hehehe

irahehe said...

takut nak g indon skang.diorang kan tengah emotional.sebab kalah.hehe..

ajiem said...

anati soki : heee..yup..smart tu..pnt mncri tmpt duduk..last2 tgok kt tepi2 jer..slmt dpt tgok sume gol malaysia.. best2..!!..(^_^) thanks..

ajiem said...

irahehe : uish..btul2..takut nie..td kt brita pon siap ade buat piket dpn hotel player..n hampir 40ribu tgh tggu kt tmpt player kita training..

last2 tukar tmpt..tkutkn keselamatan..fuh..takut..!!..

Cik Mimie said...

en. ajiem..malaysia sudah menang!! tahniah buat malaysia...hoyye2!!

EimaruSi|ence™ said...

ape khabar si wan.lama tak burak ngan dia?

ajiem said...

heee..die shat2 jer...
ooo..lme dh x burak2..
g la burak2 kt fb.. die slalu on9..
(^_^)