MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)

Frenzie

Monday, July 4, 2011

Malacca oh Malacca...

Salam...

rajin plak aku wat entry sampai 2 kali hari ni kn..heee..
suh study punya la malas..
tau kat mak aku.. DEAD!! haha...

ok2..back to main topic.. (^_^)
jumaat sampai sabtu lepas, aku pergi ke Merlimau, Melaka..
untuk hadir ke satu kenduri kahwin orang yang rapat dengan kteorang masa kat poli dulu..
iaitu Kak Long..
walaupun akak nie bukan student kat situ, tapi die lah yang jadi Cashier makanan kat Cafe hostel kteorang 
masa kteorang sem 1..heee (family die owner cafe tu...)
sampai sekarang pun, kteorang still keep in touch..

yang paling best..
aku dapat jumpa member2 kelas kat Poli dulu..

Khai, Wan, Bulat (Saiful), Faeez, Pencong (Halim), Din, Jai, Izad, Khairi n Shahril

Alhamdulillah..semua dah jadi orang yang berjaya..
dah ada yang bekerja dan ada yang sambung belajar macam aku.. 

macam biasa, bila dah jumpa nie..macam2 la kenangan2 yang diciterkan balik..sampai
tergelak2...terkentut2 ( nie memang tabiat dak2 nie..haha) 
lepas tu..
tengok Transformer 3D n karaoke dengan dieorang.. best woo... (^_^)

orait..jom tengok pic2 kteorang..heee..

dari kiri : Khairi, Din, Wan, Bulat, Pencong, Faeez, Izad, Jai, Ajim, n Khai
sebelum tengok Transformer...huhu

with Kak Long n her husband..sweet (^_^)

bersama mak n ayah Kak Long


budak2 nie kalau tak karok..tak sah punya... tau la suara korang best..huh.. heee

lepas nie, aku harap dapat jumpa lagi ramai..
kalau boleh semua satu kelas..

t aku cuba arrange k... insyaallah...


No comments: