MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)

Frenzie

Saturday, February 12, 2011

PRU ke-13 ?...mmmm..

Assalamualaikum semua (^_^)

lama benor dah tak tulis entry..nie pasal keje bersepah2 ar (tapi takde satu pun yang dah siap..huhu)..

ok..berbalik pada tajuk entry kali nie..
adakah kita nak bincang pasal PRU ke 13?..ooo tidak sama sekali..

aku cuma nak bagitahu yang U aku nak buat pilihanraya kampus...
yang ke berapa aku tak tahu..
ikut suka hati dieorang je nak wat bila2..yela..
sepanjang aku belajar kat sini..dalam 1 setengah tahun..
baru kali nie ada pilihanraya kampus...huh

diantara banner yang digantung...
ok..nak buat bila ke pe ke..lantak la kan..
tapi masalah yer..macam nak taknak jer dieorang buat..
16 FEB...tu dah minggu depan..

jumaat lepas aku pegi kampus.. yang aku nampak baru 3 orang calon yang mula menampalkan diri mereka disekitar kampus...
bersama slogan masing2...macam biasa ar..semua ayat taknak kalah..huhu..

masalah yer sekarang..aku sendiri tak tahu berapa orang calon yang bertanding..
8?..14?.@ 70? orang...mmmm

lagi satu..takde sebarang kempen dari mana2 wakil..untuk mempromosikan diri masing2 untuk diundi oleh semua pelajar..
ke memang xkan ada?..@ nak buat isnin nie ke? huh.. 
ke dieorang buat kat hostel jer?..mmm...

walaupun BMI nie..kecik..tak kan la tak buat kot...
nak jugak aku dengar janji2 macam nie..
"korang undi aku..korang dapat satu tempat parking dalam BMI.."
heee..gurau jer...(^_^)

ikut hati aku...nak jer wat undi rosak masa mengundi nanti..
itupun kalau mengundi pakai kertas..heee..
yela..dah x kenal sape2..kan3..
nanti undi yang sorang nie..macam tak adil pulak..
nak undi yang lain..sama jer..
senang2 sume xdapat..huh..geram den..heee...

ok2..
papepun nanti kita tengok la macam mana...
aku nie bukan ada kuasa pape pun.. 
citer letup2 pun..takde sape nak dengar... (^_^)

k..

SELAMAT MENGUNDI...

(^_^)



2 comments:

hanyz Alias said...

dapat 1 parking tu ai suke! ahahaha.
undi lah hany. :P

ajiem said...

haha... ko memang ske..
tpi undilah hany tu xleh..rosak majlis..haha..