MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)
Blogged.my

Frenzie

Friday, February 18, 2011

Semangat berPHASE TEST..huhu

Assalamualaikum (^_^)

makin lama..makin malas nak post2 entry baru.. pasal pe yek?.. mmm..
rajin sgt ke aku blaja?.. mustahil..hee..
internet x laju?.. lagi la mustahil..
xde pe yang aku nak citer?..mungkin..
sebetul yer..aku MALAS jer...haha..(^_^)

ok..back to the topic.. 
next week dah start Phase Test..
so nak wat pe?..
belajar la wei... (citer xnk kalah...huh)

so..ikut plan..malam nie dah mula nak study..(ye ye jer...heee)
standart ar kan...study last minute..

kalau korang sama hobi dengan aku...leh join group nie.. it's juz for fun..

PERSATUAN STUDY LAST MINUTE

kalau ikut jadual akhir pagi tadi..
selamat smua paper exam tak pack dalam satu hari..
kalau ikut draft sebelum nie..3 paper satu hari ooo.. jem pale den.. (^_^)

thanks to Cik Salawiah.. ♥

pada kawan2 yang rasa tak cukup ilmu tue..leh la msj aku k..sebelum exam..
besok yer..aku leh duk sebelah korang..haha...

(terbalik kan maksud diatas..heee)

haaa...one more thing..
sem kali nie..aku paling excited nak jawap paper OSHA.Industrial Safety n Health..
coz paper nie leh 'open book' masa jawab..
so nak tengok la, open book lagi senang ke..@ sebalik yer..
aku rasa ...sebalik yer... coz buku ada 2..tebal gila.. then..jawapan..kena simplify..
huh..serupa jer x bawak...kan..

Whatever la...

hopefully korang tak macam nie la t yer..




heee..

Papepun..to all my frenz..




ok...(^_^)

time exam nanti...janganla segan2 panggil aku kalau korang dah dapat jawapan yer..heee..


p/s - siapa2 ada soalan spot.. roger2 la saya yer..(^_^)

No comments: