MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)
Blogged.my

Frenzie

Monday, September 12, 2011

Tak sabar yer....

Salam semua (^_^)

amacam? sihat tak?
especially pada budak2 IPTA, korang jangan nak buat2 tak sihat pulak!
dah la dapat cuti lama...
huh!

rasakan balik penangan buku2 ilmiah pulak..haha!
konpem jem kepala masing2, yelakan lama gila tak bukak buku..
asyik pegang duit je kan..
tu pun pada siapa2 yang kerja la masa cuti tu..heee

sebenar yer...
aku bukan yer x sabar tgok member2 IPTA masuk U..
tapi tak sabar nak jumpa "kawan"..hik3

dulu jauh, sekarang dah dekat dah.. yahoo!

yahoooooo!!! 
haaa..one more thing..

aku pun sebenar yer tak sabar nak tengok game Man Utd lawan Chelsea
yela, semenjak dua menjak nie Man Utd menang je kan3..
gol2 tak nak banyak la pulak..

yang paling best masa dapat gol 8 bijik..perggghhh!

laaaa tak ingat ea...meh2.. tgok pic2 nie.. huhu



haa..siap bagi newspaper yer headline lagi..haha

(dalam hati korang mesti cakap aku berlagak or poyo kan..haha)
whateverrr... (^_^)

hee.. 





p/s - this week aku ada phase test, doa2 kan aku leh jawab dengan berjaya k (^_^) tq...

2 comments:

ernie ann said...

"kawan"??? sape??

ajiem said...

adaalaaaaaaaaaaaaaa...heee (^_^)