MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)

Frenzie

Friday, January 7, 2011

Minggu pertama den kat Gombak..huhu

Assalamualaikum semua..(^_^)

perrghh..pukul bpe nie?..bru pkul 2.40pg..sempat lagi wat entry...huhu...

bukan pe..pasal tak leh nak tido...dah biase  tido lewat la ktekan..heee...
tah camna la minggu pertama kelas t...huh..

pagi tadi pun juz register jer..
Semester nie..nak bagi pujian sikit ar kat BMI...coz agak cantik ar flow masa nak register..tak macam sem2 lepas..perrghh..dah macam g tgok konsert...berebut2..huh..

yang paling best sem nie..dah xyah register hostel dah..
yahooooOOO...bebas wei...BEBAS...haha...

dah bebas..pe lagi... merayau ar.. tapi tak jauh...Wangsawalk jer..heee..
tengok wayang la...pe lagi kan3...

sebelum tu...haaa..maen game arcade...layan jap...heee..

Fendi n Min...maen drum cina..hik3...best woo
dah sampai showtime.....
aku tengok citer nie...



memang best movie nie...rugi sape x tengok...
bagi yang laki..dapat tengok angelina jolie..
yang pempuan plak..leh usha jonny depp... fair x?..heee...

tu tak cukup lagi... yang penting storyline die memang best...
dalam serious2..ada lawaks..huh..style..

yang penting...korang kalau nak tengok citer nie..kena banyak2 bersabar ar..
jangan lak korang baru tengok separuh jalan dah blah...
tengok sampai abih... berbaloi beb..

t aku citer kat sini...memang tak suspen ar kan3...

heeeee..

mintak2 dah duk luar nie..jangan lak ketagih tengok wayang plak..
abih duit elaun..haha...

k..daaaa.. (^_^)

8 comments:

una said...

hey pak cik.. eluan tue untuk guna beli buku.. beli apa yg patut.. jgn bazirkan tau!! ish!! nnt sampai nak makan pun susah.. x tau lah~~~ ^0^ saya jadi perunding kewngan dah.. hahah

n4dh!3r4 said...

wahhh.. nak tengok gak citer neh!

ajiem said...

adik una : haha...dah bebel dah...smela nie mcm kak ernie.. kne jimat jer... sush la de dua perundng ekonomi nie...uishh..hik3...

ajiem said...

nad : yup..tgok tau..best2..

una said...

tau pun takut~~~ gigit t...hmmm.. geram!!!! tapi kena lah jimat.. nak kawen kena guna duet bnyak....

ajiem said...

heee..yer2..t ajim jimat k.. dun worry.. dr ajim sekolah dh kumpul dh duit nk kawen..hik3..

Fxysche Nas said...

movie ne romantik x?
kalau iya baru nk terjah!

haha

ajiem said...

ermm yup.. romantik jgk la..
u musy see it tau!!.. (^_^)