MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)
Blogged.my

Frenzie

Sunday, July 25, 2010

I'm ALIVE now..

Alhamdullillah..


syukur2...  akhir yer semua masalah timetable aku dah selesai...
sekarang tinggal dua jer hari yang kelas habis pukul 7.10mlm..
yang penting semua sama dengan member2.... yahooOO!!
plus sem nie aku ade ambik subjek Mandarin..yehaa..best2.. (^_^)

yang paling aku suka sekali aku dapat lari dari sorang lecturer nie (aku drop then add lecturer lain)..uuuu... horror gila bila dengar member2 citer pasal die...fuh..selamat...

Walaupon baru first week..tapi dah macam-macam benda nak kene plan for the whole semester..
macam-macam event kene buat..
- english awareness campaign
- manage business dalam bulan puasa nie..emm.. nk business pe yek???
n yang paling cuak aku kena buat Public Speaking ..bukan dekat kelas.. tapiiiii............ kt cafe.. cuaks!!!!


Bila semua masalah dah settle..
hope that i can start to focus back on my study...

(^_^)

No comments: