MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)
Blogged.my

Frenzie

Monday, October 18, 2010

Love to see them lost but hate to see we draw !!

Salam...(^_^)

first time aku buat review pasal bola..huhu..
tapi yang tak best bila buat review masa Man Utd draw..emmmm...
dan yang buatkan aku teruja nak wat review bila aku tau yang Liverpool KALAH!!!..huhu...

kali nie aku tak boleh nak comment banyak2 sangat coz aku sendiri tak tengok game Man UTD sampai habis.. 1st half jer sempat.. Game liverpool lagi la aku tak tengok langsung. (coz for sure memang kalah punyer) .

untuk 1st half aku leh kata yang Man Utd main memang best, susah nak tengok dieorang power masa 1st half, selalu 2nd half baru nak cari gol untuk menang @ seri (yg penting belum kalah). Chicharito and Berbatov memang style.. Nani pon lama2 aku tengok dah transform main macam C.Ronaldo.. cun ar bro..keep it up!!



1st goal from Chicharito


2nd goal from Nani

to Van Der Sar and Evra : jangan wat lagi macam tu lagi k..

untuk game liverpool aku tak dapat nak review lebih2 coz aku pon tak tengok...
yang aku dapat simpulkan cuma liverpool telah kalah dengan stylo nya...heeee...

1st goal from cahill .. gud ar bro..asal tak goal lagi 4 bro?..haha

2nd goal from Arteta : cun siot....huhu

to Abang n Angah : elok korang la yang beli liverpool tue...haha..

1 comment:

adidahzubir said...

bankruptcy la gamaknye..