MYSELF, LIFE and FOOTBALL (^_^)
Blogged.my

Frenzie

Wednesday, June 30, 2010

The best weekend ever during the semester break.... ( ^_^ )

Happy....

Itu lah ayat yang dapat aku gambarkan pada sabtu n ahad lepas...26-27/6...
selepas hampir sebulan lebih kebosanan..akhir yer aku gumbira....huhu..

thanks 2 ikhsan, saiazuan n khairul aimi...coz bawak aku jalan2 minggu tu...

sabtu...aku, ikhsan n wan g tgok wayang citer Toy Story 3 (3D)...  best gler citer tue...


paling best masa Buzz kene reset...tiba2 boleh cakap spain pulak....romantik... huhu...
n masa Mr.Potato Head gunakan kelebihan die tanggalkan semua body part die..lawaks...haha..
lepas habis jer citer tu...
kiteorang sume gerak ker  I-City Shah Alam.. (mula2 aku tak tau mana tempat tue...n tempat per.. shopping complex ker?..).aku pon follow je la..sampai jer kat sana.. agak teruja jugak tengok environment kat situ... colourful... kiteorang pon makin excited ar...  park jer kete, kteorg terus gerak merayau2 kt situ.. emm macam uptown pon ada..tapi kecik..heee..then kteorg merayau kat taman2 kat situ... lawa jugak ar... tapi yang sedih yer kteorg tak bawak digital camera... juz pakai camera phone je la... jelez gak tengok dieorang pakai DSLR...fuh..
hampir 15 mnit kiteorang merayau...n kebosanan... takde ape yang best pon..juz ada pokok2 berlampu...haha...!!..
kesimpulan yer.. tak payah la pergi sana klu korang tak bawak family or gf/bf korang... huhu..




ahad :
 hari yang paling bes...coz dapat mandi air terjun... kat Sg.Gabai , Ulu Langat...
tempat nie khairul aimi yang intoduce kan...n ikhsan yang bawak kiteorang...tq bro...heee..
tmpt nie bagi aku lain dari lain... sebab banyak port mandi... , bersih.., n ramai aweks..haha!!..
tapi yang tak bes penat naik tangga...fuhh..!!


 Sg. Gabai...we're coming.!!!

kat sana kiteorg ada masak maggie n yang paling bes yer, wan dapat satu bungkus maggie yang terbaek.. macam dapat jackpot..haha.. wan dapat maggie yang dah expired... yahooo!!!!..haha!!
teringat aku kata2 beliau  "kenapa maggie nie lekat2 yek bila makan"...haha..
dah hampir 3 jam kitaorg kat situ...kepenatan..n kelaparan..  kteorg pon start packing barang untuk balik...
dalam perjalanan balik kteorg singgah TheMines.. window shopping n makan...


makan kt Carl's Jr...

bila dah kekenyangan..kteorg pon balik.. dengan mata yang mengantuk n ikhsan tak bagi kteorg tido, die bukak la radio kuat2...haha...siot betul!!

- hope that after this we will plan another trip together.. (^_^) 

- ajiem-



No comments: